Kıdemli İş Analisti

Müşteri odaklı yaklaşımımızın merkezinde yer alacak ve müşteri memnuniyetini en üst düzeye çıkarmamıza yardımcı olacak bir takım arkadaşı arıyoruz.

Pozisyonun Amacı

Müşteri İlişkileri Yöneticisi, Progroup'un danışmanlık ve eğitim hizmetlerini alan müşterilerle olan tüm süreçleri yönetecek ve müşteri memnuniyetini sağlayacak stratejiler geliştirecektir.

Sorumluluklar

  • Yeni müşterilere hoş geldiniz süreci yürütmek ve şirketin hizmetleri hakkında bilgilendirmek
  • Müşteri taleplerini ve beklentilerini anlamak ve uygun çözümler sunmak
  • Danışmanlık ve eğitim projelerinin başlangıcından sonuna kadar müşteri ile iletişimi sağlamak ve koordinasyonu yürütmek
  • Proje süreçlerini takip etmek, olası sorunları belirlemek ve çözüm üretmek
  • Müşteri memnuniyetini ölçmek ve geri bildirimleri değerlendirerek iyileştirme önerileri geliştirmek
  • Müşteri ilişkilerini güçlendirmek ve uzun vadeli işbirlikleri kurmak
  • Müşteri verilerini yönetmek ve güncel tutmak
  • Şirket içi ilgili departmanlarla koordinasyonu sağlamak

Aranan Nitelikler

  • Yeni müşterilere hoş geldiniz süreci yürütmek ve şirketin hizmetleri hakkında bilgilendirmek
  • Müşteri taleplerini ve beklentilerini anlamak ve uygun çözümler sunmak
  • Danışmanlık ve eğitim projelerinin başlangıcından sonuna kadar müşteri ile iletişimi sağlamak ve koordinasyonu yürütmek
  • Proje süreçlerini takip etmek, olası sorunları belirlemek ve çözüm üretmek
  • Müşteri memnuniyetini ölçmek ve geri bildirimleri değerlendirerek iyileştirme önerileri geliştirmek
  • Müşteri ilişkilerini güçlendirmek ve uzun vadeli işbirlikleri kurmak
  • Müşteri verilerini yönetmek ve güncel tutmak
  • Şirket içi ilgili departmanlarla koordinasyonu sağlamak

İş Başvurusu Yapın